piątek, 18 maja 2012

Reanimacja bloga

Jeju, jeju, jeeejuuu! Ale zapuściłam tego bloga! :< Trzeba to teraz ponadrabiać :)
Cóż dużo się działo:

  • Majówka, czyli opalanie, rysowanie, opalanie, rysowanie, opalanie się rysując.... itd.

  • Wyjazd do teatru :3 (Więcej pisze o tym Cocochin: http://cocochines.blogspot.com/2012/05/balecik.html)
  • Mój drogi skaner... Zawsze gdy jestem w potrzebie mogę liczyć na jego... AWARIĘ! -,-
  • Pottermore! :D Znów zasługa Cocochin :) W końcu utwierdziłam się w przekonaniu, że jestem idealną Krukonką i dowiedziałam się, że różdżka mojej roboty (z pałeczki do chińszczyzny, którą obstrugałam, według mojego gustu scyzorykiem i wsunęłam do środka trochę sztucznych, różowych włosów) prawie idealnie pokrywa się z zaleconą dla mnie :D Jedyna różnica jest taka, że na Pottermore moja różdżka jest jesionowa, a w realu... cóż wygląda na brzozę... czy coś.
  • RADIO EKOSIK :D Nasza dzielna, szkolna drużyna dziennikarska nadaje w każdy czwartek o 17:30 słuchowisko pt. "Ekos, którego nie znacie" Ja użyczam głosu głównej bohaterce (jaram się jak ognisko!) i zajmuję się plakatami, do spółki z Zuzą ( http://cookie-dream.blogspot.com/
Nasze wspaniałe logo :D Będę musiała je jeszcze podrasować na kompie.

To już wszystko :) Jutro jedziemy na rajd rowerowy, więc na pewno napiszę coś :D I obiecuję od teraz pisać systematycznie ;P
Xoxo ♥
Kinia

3 komentarze:

  1. Swietne logo! Ten kos ma taki fajny brzuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wygląda trochę jak Angry Bird :D Niedługo w szkole zawisną plakaty z tym logo :)

      Usuń
  2. jeje! nasz kosik! jejka, on jest na serio słodki. co jak co, ale on nam się udał ^^

    OdpowiedzUsuń