wtorek, 27 marca 2012

Blogowanie czas zacząć- tzn. nic oryginalnego...

Tak, tak zaczynam jak totalny mainstream... Ale mam nadzieję, że szybko to naprawię :D Wypadałoby chyba zacząć od czegoś konkretniejszego o mnie, prawda? Niech będzie.
 Pewnie już zorientowaliście się, że jestem dziewczyną ;) Mam na imię Kinga, ale w szkole różnie na mnie mówią: Landrynka, Watson, Gabrynia... No i po prostu Kinia :3 Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum i chcąc, nie chcąc muszę przyznać, że mam po prostu epicką szkołę :D To prywatne gimnazjum, więc czesne są nie małe, ale za to nauczyciele znają się na swojej robocie i większość (większość!) ma poziom IQ znacznie powyżej poziomu ego ;) Co nie znaczy, że są normalni :D Swoją drogą każdy jest na swój sposób nienormalny... Rodzinę mam dość standardową: rodzice+młodszy bart.
Czym się interesuję? Z nauki to głównie biologiczno-medyczne aspekty, języki obce (angielski, hiszpański, od biedy niemiecki, odrobinka łaciny) i historia (byle nie daty!). A co do zainteresowań pozaszkolnych to przede wszystkim RYSOWANIE! To jest właśnie to dla czego codziennie wstaję z łóżka :D i o czym głównie będzie ten blog. Oczywiście będzie też trochę moje użalania się nad światem, dumania nad problemami egzystencjonalnymi itd. itp. :)
Póki co nie wrzucę żadnych rysunków, bo mój skaner odmawia posłuszeństwa -,-
Peace, out! ♥
Kinia

2 komentarze:

  1. Cudnaśny ten Twój blog!
    Jestem pierwszym obserwatorem, f*ck yeah! ;D
    Postawiłabym na edycję projektu bloga ^^
    Aha, i usuń kontrolę spamu przy dodawaniu komentarzy, ok? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ok :D Takie F*ck yeah, I'm M. Spiżewski ;) Zara to naprawię :)

      Usuń