czwartek, 5 kwietnia 2012

Big Czwartek :D

W końcu wolne! :3 Miło jest w końcu trochę wypocząć. No i dzisiaj moje ulubione święto! :D
...Tak wiem. Dziwne. Wiele osób nawet nie świętuje Wielkiego Czwartku... To bardzo przykre, ja sama bym się chyba poderżnęła, gdybym nie mogła obchodzić tego święta! Po prostu kocham cały ten ceremoniał podczas nabożeństwa!
Oprócz tego dzisiaj odwiedzają mnie kumpele, z którymi mam nakręcić filmik na niemiecki... Odwiedziny jak najbardziej! Już się tym jaram i nawet wysprzątałam salon i mój pokój (kuchni mi się nie chce)! I na pewno będzie mega zwałowo jak będziemy kręcić xD Ale niemiecki?...Nie chwytam tego -,- Ale raczej będzie dobrze ;D
Chciałam wrzucić jakieś obrazki, ale nie chce mi się wyrywać kartek z zeszytu :P Dzisiaj na pewno narysuję coś wielkanocnego i wrzucę :3

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę "Good Friday", ponieważ wtedy przychodzą ludzie, którym naprawdę na tym zależy. W czwartki zawsze jest jakieś rozstrzygnięcie zbierania niewiadomomiczego z dróg krzyżowych i multum dzieci, które pojawiły się ze względu na darmowe słodycze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to kwestia parafii, bo np. u nas nie ma żadnych słodyczy ani rozstrzygnięć... Ale wiesz, ja tak mam, że w czwartek wydaje mi się, że to Wielki Czwartek jest naj, a z kolei w piątek na odwrót :D Obie uroczystości mają swój urok :)

      Usuń