niedziela, 1 kwietnia 2012

Prima Aprilisowo- Palmowa Niedziela

Trololololo! ♥ Prima Aprilis :D Już dzisiaj rano udało mi się wkręcić moją mamę :D Nie była ty zbyt oryginalna wkrętka- typu "Co ci się stało z włosami?", ale zawsze :)
W ramach dzisiejszego święta deviantArt "zostało przejęte" przez koty pod przywództwem Majora Generała Whiskers:
Urocze, nieprawdaż?
Zażądali od nas 15000 obrazków o kociej tematyce. Sama dodałam dwa:
O dziwo kicia wyszła przyzwoicie...

Kocie uszka :3
Dopiero teraz zauważyłam, że na drugim nie poprawiłam szyi dziewczynki xP W każdym razie było całkiem miło :)
A żeby było jeszcze milej to dzisiaj wypada także inne święto- Niedziela Palmowa. Jestem wierzącą, praktykującą katoliczką, dlatego byłam dzisiaj w kościele z bukietem bukszpanu i baziów, kupionym po drodze. Mój brat jak zwykle wrzeszczał na cały głos w najmniej odpowiednich momentach, ale osobiście się do tego przyzwyczaiłam... 
Co za suchar...
Niedługo Triduum Paschalne :D To moje ulubione święto ever x3 Nie mogę się doczekać.
Xoxo ♥
Kinia

2 komentarze: